Speech..
Selamat datang ke blog Khairul The Stranger. Sila tinggalkan komen dan jejak anda. Terima kasih. (:

Wednesday, November 16, 2011

Minum vodka melalui mata [video]

Yeah tadi aku terjumpa pasal menda ni. Dan memang aku rasa sangat bodoh punya kerjaan lah budak budak ni buat. Isk tak patot. Ada ke minum vodka pakai mata? Memudaratkan betol la. Sakit mata aku tengok menda ni. Hahaha korang bole tengok tapi tiru jangan oke. Bole jadikan korang buta ni. Dorang kebal kot. Oke jom tengok video yg aku sajikan kat bawah tu. Jangan melenting sudah. Heheh










Ha macam tu lah gaya bodoh dorang. Hahaha serius bodoh. Allah ciptakan mulut untuk minum, makan dan bercakap tapi dorang sengal pegi minum ikot mata pulak. Ingatkan omputih ni cerdik tapi rupanya lagi bongok. Sengal... Oke dah malas aku nak bleber banyak macam nenek. Renungkanlah ye......



No comments:

Post a Comment




 
Copyright by Mister Khairul. All Right Reserved ⓒ