Speech..
Selamat datang ke blog Khairul The Stranger. Sila tinggalkan komen dan jejak anda. Terima kasih. (:

Wednesday, November 2, 2011

Hajat Team Turtle Warriors Tak Tercapai Untuk Meraih Piala Malaysia 2011

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Sori lama aku tak update blog. Sibuk lah semenjak dua menjak ni. Dan aku masih lagi nak bercerita pasal negeri kelahiran aku tu, Terengganu. Nasib tidak menyebelahi pihak penyu. Nak buat macam mana dah kan, takde rezeki. Takpelah sekurang kurangnya team penyu dah berusaha sebaik mungkin untuk menjaringkan gol. Kira okeylah tu penyu.


Hurm kedua dua team memang ganas. Huhu sengit je perlawanan haritu. Aku kesian jugak pemain team penyu yg luka tu. Biul dia kejap. Hahaha well tahniah kepada kedua dua team sebab perlawanan tu tak menghampakan kami warga penyokong. InsyaAllah team penyu ada rezeki lain. Apa apa pun gogogo penyu! Terus maju ye..


gogogo penyu!


K aku undurkan diri dulu ye. Nanti ada masa aku update lagi. Jangan lupa follow dan tinggal link korang kat shoutbox aku tu. Terima kasih!

1 comment:

Post a Comment




 
Copyright by Mister Khairul. All Right Reserved ⓒ